18 Mart 2012 Pazar

GRİ RENKLİ YELEK


Bahar aylarında gömlek üzerine hafif  bir şeyler almak hepimizin hoşuna gider. Eskiden klasik yapıldığı için anneannelerimizin yeleği diyerek giyinmeyi ret ettiğimiz yeleklerin şimdi çok modern ve farklı versiyonları  yapılmakta. Bende bunlardan bir tanesini yaptım, Hem çok kolay hem de çok şık. Gelelim bu yeleğin yapımına;
Ben iki çeşit ip kullandım. Birisi çok sevdiğim markanın simlisi diğeri ise düzü. Etek uçları bir düz bir ters lastik. Etek uçlarında ve önünde lastik örgüyü kullanırken ipleri karıştırıp birlikte ördüm. Diğer kısımlarda 12’şer sırada bir değiştirerek simli ve düz ipi sırayla kullandım. Aynen atkı örer gibi dümdüz hiç kesmeden  örüyorsunuz. Benim için aşağı yukarı üç metre tek bir tarafında  lastik yapıyorsunuz başlangıç ve bitiminde lastik var. Bütün örgü bu kadar. Sonra sıra dikime gelince arkada ( T ) şeklinde dikip üzerinize giyiyorsunuz. Bu çok basit bir o kadar da şık yeleği elde ediyorsunuz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder